Biuro Rady Miejskiej – BRM
Rynek 2, parter - pok. 3
e-mail: rada@gminaskawina.pl
STRUKTURA:
- Kierownik Biura: Katarzyna Nowak - inspektor, tel.: 12 2770 196
- Ewa Styrkosz - inspektor, tel.: 12 2770 195
ZAKRES DZIAŁANIA:
Do zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:
Obsługa Rady Miejskiej, w tym m.in.:
- obsługa organizacyjna i kancelaryjno-biurowa Rady w zakresie zleconym przez Przewodniczącego, w szczególności sesji Rady, komisji stałych i doraźnych oraz zespołów kontrolnych;
- prowadzenie zbiorów i rejestrów uchwał, wniosków i opinii komisji, przepisów gminnych, rejestru odznaczeń, delegacji radnych;
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków, których organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Rada Miejska;
- publikowanie i aktualizacja informacji dot. sesji i prac komisji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu;
- sporządzanie uchwał w formacie xml i przekazywanie uchwał/aktów prawa miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego;
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych;
- sporządzanie list diet radnych;
- prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników sądów powszechnych.
Wykonywanie zadań związanych z wyborami przedstawicieli do jednostek pomocniczych Gminy.
Obsługa jednostek pomocniczych Gminy w zakresie zleconym przez Burmistrza.
Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza bądź zleconych do realizacji przez Zastępców Burmistrza, Sekretarza lub Skarbnika.
Drukuj
Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Rynek 1, 32-050 Skawina
Tel. centrala: +48 12 277 01 00
Fax +48 12 277 01 10
urzad@gminaskawina.pl
Godziny pracy
Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30