28-12-2005
RADY MIEJSKIEJ W SKAWINIE
z dnia 28 grudnia 2005 r.
w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Skawina.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami) oraz art.134 ust. 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późniejszymi zmianami) Rada Miejska w Skawinie uchwala, co następuje:
§ 1
Zamówienie publiczne na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Skawina, na okres pięciu lat, będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego.
§ 2
1. Zobowiązuje się Burmistrza Miasta i Gminy Skawina do przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zatwierdzi Burmistrz Miasta i Gminy.
§ 3
1. Przeprowadzenie przetargu, obejmującego w szczególności wybór najkorzystniejszej oferty albo wskazanie przesłanek unieważnienia przetargu, powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Skawina.
2. Burmistrz Miasta i Gminy przedstawi Radzie Miejskiej wyniki przeprowadzonego przetargu.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Skawina.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
dr Sławomir KOPEĆ
Rynek 1, 32-050 Skawina
Tel. centrala: +48 12 277 01 00
Fax +48 12 277 01 10
Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30
© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.