BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKAWINA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
24-03-2010
BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKAWINA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektora w pełnym wymiarze czasu pracy w Wydziale
Inwestycji i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miasta i
Gminy w Skawinie.
- Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:
a) obywatelstwo polskie
b) ukończone 18 lat ,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
d) nieposzlakowana opinia
e) wykształcenie wyższe w zakresie budowy dróg (specjalność: inżynieria lądowa ),
f) uprawnienia budowlane do nadzorowania bez ograniczeń w specjalności: roboty drogowe.
- Wymagania dodatkowe:
dysponowanie samochodem osobowym, posiadanie prawa jazdy kat .B
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) nadzorowanie robót drogowych wykonywanych na zlecenia Urzędu Miasta i Gminy w
Skawinie w tym:
- bieżących napraw jezdni, chodników, przepustów drogowych itp.;
- inwestycje w zakresie budowy i remontów dróg;
b) uzgadnianie dokumentacji technicznych;
c) wydawanie opinii w sprawie wniosków wpływających do urzędu w sprawach dotyczących
lokalizacji ogrodzeń od strony dróg, lokalizacji zjazdów, umieszczania urządzeń obcych w
pasach drogowych;
d) przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz innych materiałów do
przetargów;
e) nadzorowanie i rozliczanie inwestycji i remontów drogowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni
b) list motywacyjny
c) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe
d) dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.( dyplomy, zaświadczenia itp.)
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie/ wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny,
f) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Inspektora ds. drogowych
( wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia
wystawionego przez lekarza medycyny pracy).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Aplikacje należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie, Zespół
Kadrowo-Płacowy, Rynek 1, pokój Nr 10 lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie:
32-050 Skawina, Rynek 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora
ds. drogowych w terminie do dnia 30 kwietnia 2010r. do godz. 1500.
5. Informacji o przebiegu postępowania udziela Kierownik Wydziału Inwestycji i Gospodarki
Komunalnej – Pani mgr inż. Dorota KSIĄŻEK – pokój Nr 9, Rynek 14 , tel.012 277-01-73.
6. Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie podmiotowej Biuletynu
7. Informacja o istotnych warunkach umowy o pracę
Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na czas określony nie
przekraczający 12 miesięcy w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i
doświadczenia zawodowego pracownika.